Üdvözöljük! Belépés | Új felhasználó? Regisztráljon!
Mutassa meg ismerőseinek:
 

Irodavezető, adminisztrátor állás Budaörsön

Referenciaszám: A253061

Az Irodavezető, adminisztrátor állás Budaörsön álláshirdetés részletei:

Budaörsi öntözéstechnikai üzletünkbe irodavezetőt keresünk teljes munkaidőre, határozatlan idejű munkavégzésre.

Feladatok:

- számlázás
- árajánlatok készítése
- szerződések előkészítése aláírásra
- házipénztár, online kassza kezelése
- számlák rendezése (bejövő számlák, kimenő számlák), előkészítése a könyvelés részére
- utalási naptár vezetése, utalások rendezése
- adminisztráció, megrendelés leadása a beszállítók felé
- év végi leltár készítése, postázás
- HR feladatok, kapcsolattartás a könyvelővel
- egyéb ad-hoc feladatok

Elvárások:

- pénzügyi, adminisztratív ismeretek/végzettség (legalább középfokú)
- magabiztos felhasználó szintű számítógép használat (főleg MS Office)
- irodavezetői, adminisztratív területen szerzett tapasztalat elengedhetetlen (minimum 1-3 év)
- valamilyen készletnyilvántartó/számlázó program ismerete

Akit keresünk:

- önálló munkavégzésre alkalmas személyiség
- nem okoz gondot a budaörsi munkavégzés
- rugalmas, jó kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezik

Amit kínálunk:
- versenyképes fizetés (várható fizetés nettó 120 ezer Ft/hó)
- kellemes munkahelyi légkör
- határozatlan idejű munkavégzés
- teljes munkaidő

Jelentkezés módja:
A fényképpel ellátott magyar nyelvű szakmai önéletrajzot a hirdetésben megadott e-mail címre várjuk, nettó fizetési igény megjelölésével

Egyéb adatok: Irodavezető, adminisztrátor állás Budaörsön

A munkavégzés helye: Pest megye
Álláskategória: Asszisztencia / Adminisztráció
Eddig ennyiszer nézték meg az álláshirdetést: 146

Jelentkezés az állásra: Irodavezető, adminisztrátor állás Budaörsön

   Állás24: munka, állásajánlatok, önletrajz feltöltés, alkalmi és gyors álláskeresés! 0.23996