Üdvözöljük! Belépés | Új felhasználó? Regisztráljon!
Mutassa meg ismerőseinek:
 

Cégadministrációs asszisztens

Referenciaszám: A251905

A Cégadministrációs asszisztens álláshirdetés részletei:

Az Ozeki Kft. debreceni irodájába megbízható, pontos, szorgalmas, önálló feladatvégzésre képes asszisztens munkatársat keres céges ügyeinek intézésére. Középfokú angol nyelvismeret szükséges. A foglalkoztatás napi 8 órás főállású bejelentett munkaviszony keretében történik. A munkaidő reggel 7:30 és 16:30 óra között van 1 órás ebédszünettel.
Ez a munka nem igényel kiváló kommunikációs képességet, hanem jó adminisztrációs készséget, pontosságot és nagy monotonitás tűrést valamint terhelhetőséget kíván meg.
Jelentkezés: e-mail címünkre beküldött fényképes önéletrajzzal és a pozícióhoz kapcsolódó jelentkezési adatlap pontos kitöltésével. A jelentkezési adatlapot az Ozeki oldalán található asszisztensi pozíciót bemutató oldal alsó részén találja meg és onnan töltheti le.
Kérjük, olvassa el alaposan a pozíciót bemutató oldalt, hogy a pozícióhoz kapcsolódó összes fontos információt megismerhesse.

Egyéb adatok: Cégadministrációs asszisztens

Az álláshirdető cég: Ozeki Informatikai Kft.
A munkavégzés helye: Hajdú-Bihar megye
Álláskategória: Könyvelés / Pénzügy / Kontrolling
Eddig ennyiszer nézték meg az álláshirdetést: 102

Jelentkezés az állásra: Cégadministrációs asszisztens

Cégadministrációs asszisztens kapcsolódó állásajánlatok

Otthoni munka
Raffainé Bondor Andrea
Heves megye
Tovább az álláshirdetésre »
Fémipari munkatárs
ALUHIT KFT.
Komárom-Esztergom megye
Tovább az álláshirdetésre »
élelmezésvezető
Szentendrén működő közétkeztetéssel foglalkozó Részvénytársaság
Pest megye
Tovább az álláshirdetésre »
   Állás24: munka, állásajánlatok, önletrajz feltöltés, alkalmi és gyors álláskeresés! 0.24625