Üdvözöljük! Belépés | Új felhasználó? Regisztráljon!
Mutassa meg ismerőseinek:
 

Call Center

Referenciaszám: A227868

A Call Center álláshirdetés részletei:

Call Center munkatárs

Feladatok:

• kimenő és bejövő telefonhívások lebonyolítása: egyeztetés elmaradásban lévő lakossági ügyfelekkel;
• fizetési megállapodások elkészítése, részletfizetések folyamatos nyomon követése
• a behajtással kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése

Elvárások

• középfokú/felsőfokú végzettséggel rendelkezik
• Legalább 1 éves, hasonló területen eltöltött szakmai tapasztalat
• rendelkezik pénzügyi szolgáltatás-közvetítői MNB tanúsítvánnyal vagy a Hpt 219/D. §-ben leírt végzettségek egyikével; ill. amennyiben nem, úgy vállalja a tanúsítvány megszerzését a próbaidő alatt
• felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
• Kiváló kommunikációs készség
• Határozott, magabiztos fellépés
• Udvarias, türelmes, optimista hozzáállás
• Magasfokú monotonitástűrés
• Délutáni esetenként hétvégi munkavállalás


Amit kínálunk:

• Határozatlan idejű munkaszerződés, főállású munkaviszony
• Kellemes légkör, dinamikus, fiatalos csapat
• Megbízható munkahely és kultúrált környezet


Kérjük, magyar nyelvű önéletrajzát, a bérigény megjelölésével küldje!

Egyéb adatok: Call Center

Az álláshirdető cég: Cessio Zrt.
A munkavégzés helye: Budapest
Álláskategória: Asszisztencia / Adminisztráció
Eddig ennyiszer nézték meg az álláshirdetést: 339

Jelentkezés az állásra: Call Center

   Állás24: munka, állásajánlatok, önletrajz feltöltés, alkalmi és gyors álláskeresés! 0.2609